Thursday, August 04, 2005

آج کا دن اس کے نام جو چار اگست کو پیدا ہوئی

اس کے والد صاحب کا کاروبار قاہرہ میں تھا ۔ وہ عرصہ دراز سے وہیں رہتے تھے ۔ وہ مصر کے شہر قاہرہ میں پیدا ہوئی ۔ اس کے والد صاحب کے آباؤ اجداد اس علاقہ میں رہتے تھے جو چھ سال پہلے پاکستان بن چکا تھا ۔ اچانک اس کے والد صاحب کے دل میں پاکستان کی محبت جاگی اور وہ سب کچھ چھوڑ کر پاکستان آ گئے ۔ وہ پاکستان کی کوئی زبان نہ بول سکتی تھی اور نہ سمجھ سکتی تھی ۔ پھر بھی اسے سکول میں داخل کرا دیا گیا چوتھی جماعت میں ۔ اس نے بہت محنت کی اور چند ماہ میں تھوڑی بہت اردو لکھنے لگی ۔ ہر سال وہ پاس ہوتی چلی گئی اور پنجاب یونیورسٹی سے فزکس کیمسٹری میں بی ایس سی پاس کی ۔ مگر اردو بولتے ہوئے وہ ٹ چ ڈ ڑ صحیح طرح نہیں بول سکتی تھی ۔ اڑتیس سال قبل وہ میرے گھر آئی تو اسے قریب سے دیکھنے کا موقع ملا ۔ میرے دل میں اس کے لئے قدر اور محبت جاگی اور بڑھتی چلی گئی ۔ خیال رہے پہلی نظر میں عشق صرف افسانوں میں ہوتا ہے حقیقت کا اس سے کوئی تعلق نہیں ۔ اسی لئے کسی نے کہا ہے ۔ کہتے ہیں جسے عشق ۔ خلل ہے دماغ کا ۔ اس کے ہاتھ سے پکے کھانے کھائے ۔ پاکستانی ہی نہیں چین ۔ مصر ۔ اٹلی اور ترکی کی ڈشز بھی بہت اچھی اور مزے دار بناتی ہے ۔ میں نے اس کے بنائے ہوئے گلاب جامن اور رس ملائی بھی کھائی ہوئی ہے ۔ مٹھائی کی دکان والے کیا مقابلہ کریں گے ۔ وہ میری خوشیوں میں شامل ہوئی اور میرے غم میں میری ڈھارس بندھائی ۔ میرے ساتھ اس نے افریقہ اور یورپ کی سیر بھی کی اور حج اور عمرے بھی ۔ ہمیشہ اس نے میرے آرام کا اپنے آرام سے زیادہ خیال رکھا ۔ اب وہ میرے دل و دماغ پر چھا چکی ہے ۔ وہ کون ہے ؟ جاننے کے لئے کل اسی بلاگ پر تشریف لا ئیے ۔

1 Comments:

At 8/04/2005 06:26:00 PM, Blogger Jahanzaib said...

جی انکل ميرا خيال ھے آپ اپنے شريکِ حيات کو سالگرھ کی مبارک دے رہے ہيں۔ اور ابھۓ لکھا صيح نظر آ رھا ہے۔ بس ايک بات کہ کچھ پوسٹ ابھی بھی پہلے کی طرح ہيں اور جو بات ميرے ناقص دماغ ميں آتی ہے کہ جب آپ پوسٹ لکھی ہو گی اس وقت آپ نے وہاں بھی فونٹ لکھے ہوں گے آپ اگر کع سکيں تو ہر پوسٹ کی ترميم ميں جا کر وہاں سے فونٹ کا ٹيگ ہٹا ديں۔۔ نہيں تو ايسے بھی صيح ہے ليکن مستقبل ميں پوسٹ لکھتے وقت آپ فونٹ نہيں لکھيے گا يہ خود ہی سٹائل شيٹ سے فونٹ لے گا۔۔

 

Post a Comment

<< Home