Monday, May 09, 2005

میری امی میری جنت

میں شاعر تو نہیں مگر کہتے ہیں جب دل پر چوٹ پڑتی ہے تو تار خود بجنے لگ جاتے ہیں ۔ میری والدہ محترمہ 2جون سن1980 کو اچانک انتقال کر گئیں میں ملک سے باہر تھا۔ اطلاع تاخیر سے ملنے کے باعث جنازہ میں شرکت سے محروم رہا۔ جون 1980 میں اک ننھا سا بچہ تھا ۔۔۔۔۔ میں کچھ بہی کر نہ سکتا تھا مگر میں تجھ کو پیارا تھا ۔۔۔۔۔۔ تیری آنکھوں کا تارہ تھا خود جاگتی مجھے سلاتی تھی ۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی سوچا تھا
نہ ہو گی تجھ میں جب طاقت ۔۔۔۔۔۔ رکھوں گا تجھ سے میں الفت دوں گا تجھ کو بڑی راحت ۔۔۔۔۔۔۔۔ اٹھاؤں گا میں تیری خدمت جو خدمت تو اٹھاتی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی مگر یک دم روٹھ کے تو چلی گئی ۔۔۔۔۔۔ اس فانی دنیا سے جاوداں دنیا نہ خدمت تو نے مجھ سے لی ۔۔۔۔۔۔۔ نہ میں کندھا دے سکا تجھ کو کہاں ڈھونڈوں تیری ممتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی مقام آخرت تیرا ہے جنت ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس دنیا میں تھی تو میری جنت جو نہ دے سکا میں تجھ کو ۔۔۔۔۔۔۔ وہ پھول تیری لحد پہ برساتا ہوں اپنی بیچارگی پرآنسو بہاتا ہوں ۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی تیری قبر کے سرہانے تھا بیٹھا ..... تیری روح آ کے گذر گئی پھیلی چار سو مہک گلاب کی ۔۔۔۔۔۔۔ میری روح معطّر ہو گئی نہ تجھے دیکھ سکا نہ بول سکا ۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی تیری دعاؤں سے جیتا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ تیری دعاؤں سے پھلتا تھا تیری دعاؤں کے بل بوتے ۔۔۔۔۔۔ میں کسی سے نہ ڈرتا تھا اب بز دل بن گیا ہوں میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی اب صبح سویرے کون جگائیگا ۔۔۔ آیات قرآنی مجھے کون سناۓ گا تحمل و سادگی کون سکھاۓ گا ۔۔۔۔۔ تجھ بن کچھ بھی نہ بھاۓ گا
وللہ مجھے اپنے پاس لے جاؤ ۔۔۔۔۔۔۔ میری امّی میری امّی

1 Comments:

At 5/14/2005 12:56:00 AM, Blogger Asma said...

Assalamo alaykum w.w.!!

Late on posting a comment ... But masha Allah, the feelings are very good!!

I don't know why ... but why all mothers are so good ... like angels ... maybe they are our angels !!!

May Allah bless her and my mother, too, with peace, serenity and his Rahma's in teh eternal world and the best place in jannah.

Ameen

wassalam

 

Post a Comment

<< Home