Saturday, May 14, 2005

تبصروں کے جوابات میں تاخیر کی معذرت

اسماء۔ نبیل۔ عبداقدیر۔ جہانزیب اور سائرہ عنبریں۔ ! دیر سے رجوع کرنے کی معذرت ۔ بہر حال دیر ہونا اندھیر ہونے سے بہت بہتر ہے۔ آپ سب کا شکریہ میری حوصلہ افزائی کرنے کا۔ دیر کا سبب یہ ہوا کہ یہ کھاتہ بناتے ہوئے میں نے ایک غلطی کر دی تھی جس کے باعث ایک تو آپ کے تبصرے تاخیر سے شائع ہوئے دوسرے مجھے ان کی اطلاع نہ ہوئی۔ آج میں کھاتہ دوہرا رہا تھا کہ میں نے آپ کے تبصرے دیکھے۔ الحمدللہ۔ غلطی مل گئی اور ٹھیک کر دی ہے۔ انشا اللہ آئندہ کوتاہی نہیں ہوگی۔ اس کو میں اصلی کھاتہ میں لکھ رہا ہوں تا کہ سب کو آسانی سے پتہ چل جائے۔ اب تبصروں کا مختصر جواب: اسماء: آپ نے اہم نقطہ اٹھایا ہے اس کے متعلق میں اصلی کھاتہ میں لکھو گا انشا اللہ جلدی۔ نبیل: آپ کے تبصرہ کا جواب زکریّا نے میرے پڑھنے سے بھی پہلے دے دیا۔ مزید کوئی مشورہ ہو تو ضرور تھوڑا وقت نکالیں۔ جہانزیب: والدین کا فرض ہے کہ اولاد کو انسان بنانے کی کوشش کریں۔ اس لئے اولاد کو چاہیئے کہ جلدی سے جلدی انسان بن جائے۔ ہا ہا ہا ! عبداقدیر: کھاتے کی پسندیدگی کا شکریہ۔ آپ نے پولینڈ کے بچے کی دلچسپ کہانی لکھی ہے۔ سائرہ عنبرین: میری والدہ کے لئے نیک دعا کا شکریہ۔ شیخ سعدی ایک مفکّر تھے۔ انہوں نے نہائت سادہ زندگی گذاری اور آدمیوں کو انسان بنانے کی کوشش کی۔

0 Comments:

Post a Comment

<< Home